Jak odmieniłam swoje konto na IG?

separator

Wizerunek marki… Tak ważny element w budowaniu swojej pozycji na rynku. Dziś kilka słów również i o tym, bo o swój wizerunek należy dbać wszędzie. Na Instagramie też 😉

Ładne rzeczy na Instagramie to już podstawa. Większość z nas to lubi, ja to lubię, a jeżeli i Ty to lubisz, to czytaj dalej i pozwól się zainspirować 🙂

Od stycznia tego roku postawiłam na wizerunek marki i całkowicie zmieniłam szatę graficzną swojego instagramowego profilu. Uspójniłam graficzne plansze, grafiki przy wyróżnionych relacjach, a nawet zdjęcia – stosując konkretne presety. Myślę, że już na pierwszy rzut oka widać, że efekt jest zaplanowany, raczej nic nie jest tu przypadkowe, zobaczcie:


Kolejnym krokiem było zrobienie również porządków w stories i tu już nie było tak łatwo. Żeby efekt w relacjach był spójny z zaplanowanym wizerunkiem mojego proflu, musiałabym każdorazowo, przed publikacją stories, projektować odpowiednie plansze. Co byłoby raczej niemożliwe, głównie ze względu na czas.

Bywa, że czasem tworzę coś dosłownie „na kolanie”, bo koniecznie chcę się z Wami tym podzielić, ale nie mam zbyt dużo czasu. Zatem odpalanie komputera po to, by coś zaprojektować, totalnie nie wchodziło w grę.

Z pomocą przyszły mi naklejki! Ale nie takie, które można znaleźć w instagramowej bazie stickerów. To miały być naklejki, które byłyby w moim stylu. Które pasowałyby do reszty mojego profilu, bo składałyby się z tego samego fontu i tej samej kolorystyki. Tak by cały profil stanowił jedną wielką i przyjazną dla oka całość.

Przemyślałam sprawę i zrobiłam to. Zaplanowałam mnóstwo ładnych naklejek, wszystkie w podobnym stylu, każda do jakiegoś konkretnego celu: jedne typowo ozdobne, drugie stanowiące tło pod napisy, a inne będące ramką, która ładnie wyróżnia treść i sprawia, że relacje są czytelniejsze.

Tym sposobem znalazłam sposób na to, by moje relacje – mimo iż zazwyczaj bardzo różnorodne – zyskały jeden, wspólny mianownik, który idealnie wpisuje się w wygląd całego mojego profilu.

Moment, w którym zaczęłam używać swoich naklejek, został od razu zauważony przez moich obserwatorów. Dostawałam mnóstwo wiadomości w stylu „fajnie się ogląda Twoje stories”, albo „ale super efekt!”.

I powstało coś nowego…

Taki feedback niesamowicie cieszy i naprawdę nakręca do działania. Postanowiłam więc, że stworzę coś, co pomoże innym w dbaniu o wizerunek swojej marki – instrukcje, dzięki którym każdy będzie mógł wyczarować sobie fajne naklejki.

Zamysł był taki, by nawet osoba, która nigdy nie miała do czynienia z grafiką, albo była z nią wręcz na bakier, mogła stworzyć sobie naklejki, które przeniosą jej relacje na totalnie inny poziom.

I tak też się stało. Napisałam instrukcje dla grafików, a także dla „nie-grafików”, w których krok po kroku pokazuję jak takie naklejki stworzyć, jakiego rodzaju stickery warto projektować, a także jak wgrywać je do swoich relacji, tak by po dodaniu, nie traciły na jakości.

Instrukcje znajdziecie w naszym sklepie, pod tym linkiem, a jeżeli dobrniecie do końca tego tekstu, to czeka na Was kod rabatowy 🙂

Mam nadzieję, że wpis ten zainspiruje Was do kreatywnych działań na Instagramie, a także do przemyślanego i zaplanowanego wizerunku swojej marki w sieci.

Podglądajcie, jak robią to światowi giganci – wizerunek traktują jak sprawę najwyższej rangi, z pewnością nie bez powodu! 🙂 Powodzenia!

Aneta Łakomska

kod rabatowy